Minne för livet <3

I år, eller ja, för endast 2 veckor sedan så uppfylldes min dröm. Jag stod längst fram på Lady GaGa's konsert i Malmö. Resan dit var lång, vädigt lång... och sjukt dyr. Men varje jävla öre var det värt. Ni kan inte förstå min känsla jag fick den kvällen. Jag log, grät, skrek i 3 timmar, allting var bara så perfekt. Jag kände mig fri, jag kunde släppa allting dåligt i mitt liv i de 3 timmarna. Jag ville att det aldrig skulle ta slut.

Längst fram, det gick verkligen inte komma närmare henne. Hon var så fin, underbar och alldeles strålande. Åhh, blir tårögs bara jag tänker på det. Hon stod där, sjöng, dansade, talade till publiken. Allting var som en dröm, kan fortfarande inte förstå att det är sant.

Jag trodde kvällen var perfekt, men icke, den blev bara bättre. Hon började sjunga sina allra kändaste låtar och hjärtat slog bara fortare och fortare. Jag kände på mig att nånting speciellt skulle hände... Och då, ungefär 4-5 minuter in på hennes nya singel "You and I", så reser hon sig upp från pianot. Går sakta fram mot scenkanten och pekar på samtidigt som hon stirrar in sina underbart, vackra, sjupa ögon i mina, medan hon säger: "You and I"!

Jag dog då, jag började grina, skratta, skrika igen. Jag är säker på att jag överröstade hela arenan. Allt hon sa i det ögonblicket var riktat speciellt till mig. Jag kommer ALDRIG att glömma det, aldrig... Ni kan inte förstå hur det är, då ens största idol, sjunger/pratar till er, till just dig. Känslan är oberskrivlig ! Mitt liv blev just då värt att leva, för nu känner jag, att ja har en chans, att en dag, verkligen få lära känna henne på riktigt.

Jag vet att
det låter alldeles för långsökt, men jag VET att det kommer hända. Vänta och se ni bara !

Åhh, shit... Blir alldeles varm inombords ! Jag vet att många av er säkert tror att jag ljuger nu för att verka "k00l", men jag har bevis. Det finns film på youtube, om ni skulle vilja kolla...

Åhh, finns ingen annan som får mig må så bra som Lady GaGa <3

I'm your biggest fan, I'll follow you until you love me, papa-paparazzi <3

// Sammybooii <3


Kommentarer
Postat av: Kim

WoW!! Jag såg dig på den dära big screen'en ;D F*****n vilken häftig upplevelse det där måste ha varit!! ;D

2010-12-01 @ 20:40:59
Postat av: Simon

Haha, såg dig både i Aftonbladet och framme vid scenen.

Stod själv på motsvarande plats fast på andra sidan catwalken. Lätt den bästa konserten jag varit på.



Var tydligen någon kille som deckade borta vid dig som blev utplockad ur folkmängden, hade en tjej på vår sida som blev utplockad 2 eller 3 ggr.



Sjukt att du åkte från Östersund, långt som faen.

2011-01-10 @ 10:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0